Tovább a tartalomra

Gebasz van!

by - június 11, 2009

Breaking News is lehetne a cím. Egy borzalmas felfedezést tettem. Sajnos nem teljesült az a régi álmom, hogy paleontológusként egy eddig ismeretlen őslényfajt fedezzek fel, melyet emiatt rólam fognak elnevezni, íly módon beírva magam a jövő történelemkönyveibe. Ehelyett egy szörnyű dolgot fedeztem fel: a gazdasági válság túlmutat minden eddigi elképzelésen. A legnegatívabb és legszkeptikusabb előrejelzések is tündérmesék csupán. Sajnos ez az igazság. Nem tudom, hogy ebből ki tudunk egyáltalán lábalni-e. Szerintem míly kevés erre az esély.
Barátaim, honfitársaim! Vázolom ezt a borzasztóan elkeserítő esetet. Gyanútlanul böngészgettem egyik nap a Wikipédiát, mikor is a világ országainak tartozásaihoz értem. Itt volt egy táblázat. Mivel, hogy a Wikipédián sose írnak valótlant, biztos vagyok benne, hogy most sem elírásról van szó. Ebben a táblázatban láttam meg a következő elkeserítő adatot. Ezt nem titkolták az államok, mivel senki se gondolta volna, hogy lehetséges ehhez hasonló. És mégis ….




Igen, a Világ tartozik! Ez nem is lenne újdonság, meg hasonló, ha úgy kellene érteni, hogy a világon élő emberek tartoznak bankoknak és egyébb intézményeknek, de ebből a táblázatból kiderül, hogy az általunk ismert Világ tartozik. És mivel az ember saját magának nem tud tartozni, ezért bizonyos, hogy egy általunk nem ismert entitásnak tartozunk. De ki vett fel tőle kölcsönt? És ki lehet az? 2008-as adat szerint 54.610 milliárd dollárral tartozunk. Ez annyit tesz, hogy mindegyikőnk lóg 9.100 dollárral egy általunk ismeretlen valakinek. Meleg helyzet van. És ha helyzet van, akkor mindig lépni kell. Ha olyan a helyzet. És ez most olyan: kell minden fizetni nem akaró helyett egy feka, akit beáldozhatunk. Stipi-stopi Chef bácsi.

From → Általános, Cartman

Vélemény?

Hozzászólás