Tovább a tartalomra

Red Bull

by - január 12, 2010


Eddig nálam a Reb Bull egy szinten állt a Hell-el, ezért nem is igazán vettem csak külföldön vagy ha nagyon szükségem volt rá egy-egy bárban/klubban – ami pedig ritka a fogyasztási szokásomat figyelembe véve. Szerintem már megvan fél éve, hogy nem ittam utoljára, de őszintén: jobbra emlékeztem. Most nem hogy a Hell szintjét nem hozza, de még a Rienergy-től se biztos, hogy meg tudnám különböztetni, max az utóíz hiánya miatt, de valami piával keverve tutti nem. Lehet csak ez a doboz nem olyan jó – csak román feliratos, szóval szigorúan belpiacos és bika logós nyitóval. Utóljára, ha minden igaz Magyarban ittam, de szerintem az jobb volt. Ezentúl szigorúan akkor veszek csak RB-t, ha nincs Hell és Burn sem – vagy esetleg valami, amit kipróbáltam, hogy jobb. Figyelembe véve az árát nem túl erős, mivel nincs mi indokolja, ha csak a neve nem, eltérően a Burn-től.
(*Tesztelési feltételek: előtte fél órával 0,5 liter Rienergy – szóval friss az élmény -, valamint fél csomag tökmag termelés, de nem hinném, hogy az osztrák bikának ez törte volna le a szarvát.)

Teknikai adatok:
Koffein (mg/100 ml): 32
Taurin (mg/100 ml): 400
Energiatartalom (kcal/100 ml): 45
Vitaminok és egyéb: B6, B12
Kiszerelés: 250 ml, doboz
Ár és üzlet: 4,99 lej (99%, nem én vettem), Penny Market

2 hozzászólás
  1. bika permalink

    Ma RIENERGY-t ittam hat aze buntetni lehetne vele,mondjuk a RB-LL is szerintem nem eri meg a penzet,pedig en ingyen ihatok voros bikat a munkamnak koszonhetoen de inkabb marad a H2O :)

Trackbacks & Pingbacks

  1. Energiaital toplista « Cartman`s Land

Hozzászólás