Tovább a tartalomra
Tags

Burn

by - január 14, 2010


A Red Bull-os tegnapi csalódás óta nem mertem kockáztani, ezért biztosra mentem és vettem egy Burn-t. Szívem szerint a 485 ml-es mellett döntöttem volna, de a negyed litereseket gyűjtöm. T. felfedezte fél literes Rienergy-t, de még ez sem tarthatott vissza attól, hogy megvegyem a legjobbat – legalábbis amit eddig ittam. Mostanáig nem talált legyőzőre, igaz Rockstar-t nagyon rég ittam, de úgy emlékszem, hogy finom volt, tehát keresek. Két márkára vagyok kiváncsi: Cocaine és Monster. A Cocaine nem tudom milyen gyártmány – majd, ha esetleg iszok, akkor utánanézek -, de Ganxsta-ékat “támogatja”, mivel egy párszor elég látványosan itta és bízom benne, hogy nem csak marketing az egész. A Monster pedig amerikai és (ha minden igaz) a legkisebb 500 milis belőle azzal együtt, hogy a normál 250 milis, van belőle 500 és 700-as is, ami azért nem kicsi a minőségi energiaitalok között (talán a Burn 485-se áll legközelebb hozzá). Ám ameddig ezeket nem kóstoltam marad a Burn a trónon!

Teknikai adatok:
Koffein (mg/100 ml): 32
Taurin (mg/100 ml): 400
Energiatartalom (kcal/100 ml): 61 (eddigiek 45-ös átlagot hoztak)
Vitaminok és egyéb: B3, B5, B6, B12 (ezt a sort valószínűleg megszüntetem)
Kiszerelés: 250 ml, doboz
Ár és üzlet: 5,5 lej

One Comment

Trackbacks & Pingbacks

  1. Energiaital toplista « Cartman`s Land

Hozzászólás