Tovább a tartalomra

Watt Sunrise

by - október 5, 2010


Számör Edisön, ahogy azt a doboza is hírdeti, a 18-as karika mellett, amelynek nem igazán értem a filozófiáját. Ezen finomságok mellett még egy valamiben különleges eme nedű, jobban mondva a csomagolása: a gyártó Facebook oldalát promózza. Azért ez már tényleg szint; a MySpace is jelen van már jó ideje, ugyan az a profilja mint a Facsénak, de messze nem ilyen ismert, és álmodni sem álmodhat ilyen szintű piaci penetrációról: weblapokon való integrációtól, telefonokon való előtelepítésen át, egészen a mozik világába való betörésig. Már komolyan gondolkodom, hogy újraaktiválom a sajátom, csak félek, hogy beszippant a láz és nekem is yahtzee-znom kell majd az életemért.
Visszatérve a Watt-ra: semmi különlegeset nem éreztem, de ami rosszabb, hogy semmi jót sem. Nem venném meg.

Teknikai adatok:
Koffein (mg/100 ml): 32
Taurin (mg/100 ml): gondolom 400, de nem írja, csak azt, hogy van benne
Energiatartalom (kcal/100 ml): 46,8
Kiszerelés: 250 ml, doboz
Ár és üzlet: Tápia

3 hozzászólás
  1. kircs de azt mondjátok meg légyszi hogy a sima fekete watt nem szűnik be és ez lesz helyette? remélem nem ha igen kapják be :D

  2. remélem a régi fekete watt nem szűnik be de azért ez is kircsi :D

  3. ja remélem én is a régi finomabb bár nekem az osztálytársaim azt mondták nem szűnik be de mondani bármit lehet

Hozzászólás