Tovább a tartalomra

És ez még csak az új kór kezdete!

by - május 8, 2007

Tudom,hogy a kort, azt röviddel írják, de remélem, hogy ezentúl a blogom nézettsége még nagyobb tempóban fog nőni és, hogy a post-ok úgy terjednek majd, mint a pestis.

Akkor tehát van új kinézet, új logo (méghozzá tükrös) , új cím és természetesen vadiúj tartalom.

Volt egy kis kimaradás, mivel az egyik (mondhatnám, hogy egyetlen hivatalos)  társszerzőtől meg kellett válnom, mivel nem volt lojálisa pillanatnyi elpilledés nem tette lehetővé a további közremüködést határozatlan időre. De ez van, az élet megy tovább. Gondolom érzitek, hogy mennyire meg vagyok rendűlve. Még létezik a “Monroe fabulái” című kategória, de lehet vele együtt el fog tünni. Egyedül is nagyon jól fogok haladni, hisz eddig is nagyrészt én írtam a bejegyzéseket (kb. 99,99%). Tehát nem változik a hangvétel, se semmi. Sőt, ha úgy alakul, akkor lehet lesz egy új szereplő a “Cartman vs.”-ben. Majd elválik.

Egyenlőre ennyi, de remélhetőleg már a héten beindul a nagy üzem . Addig is csak kibírjátok nélkülem. Nem?

P.S.: Holnap (már ma) felrakok két videót, ami nagyon megrendítő képet szolgáltat a magyar könnyűzenei iparról. Nyugi nem Kiszel, mivel őt nem bírtam én se végig nézni (szó szerint és túlzás nélkül, van tanúm is) emiatt titeket se kínozlak vele. Meg egyébként is nem az a célom, hogy elriasszam az embereket.

From → Általános, Cartman

Vélemény?

Hozzászólás