Tovább a tartalomra

Egy csillag születik – Újratöltve

by - április 20, 2009

Gondolom sokaknak nem ismeretlen Szintiboy. Aki rendszeresen olvassa a blogom – rajtam kívül – az biztosan emlékszik rá, hogy már én is „meghívtam őt“. Ennek már idestova két éve – május 7-én lesz. De most nem azért elevenítettem fel, mert csak úgy random-ra ki ezt dobta ki az agyam, hanem mivel toronymagasan ez a legnézettebb bejegyzésem, a maga 611 megtekintésével, íly módon többje van, mint a következő kettőnek összesen. Ennek fényében most szeretném egy újabb „fellépésre” meginvitálni a TiszakarádZagyva Tibort és édesanyját, Ilonkát, aki egyben a back-up dancer-je is.

Íme a 2007-ben bemutatott Balázs Show-s fellépés egy újabb részlete.

A következő videó egyik túrnéja két állomása között való utazás alatt készült. Ebből megtudjuk, hogy mennyire fontos is a csend ahhoz, hogy egy géniusz alkotni tudjon.

Mint bármelyik igazi rocksztárnak, az ő élete sem csupa móka és kacagás, mivel a rengeted rajongó és sláger magával hozza a felelősséget is. Jellemző, hogy néha a „bandán” belüli konfliktusok is felütik a fejöket melyeket, ha kiegyensúlyozott az ember megfelelően tud kezelni. Vannak tehát jó idők és rossz napok.

És vannak még a nagyon rosszak is!!!!

Vélemény?

Hozzászólás